lördagggg.


SÖTIS!

har typ haft den roligaste lördagskvällen 4evaah. kollat på mellofesti med hela tjocka familjen (typ svensson-varning???? illa!!!), ätit alldeles för mycket (har ont i maggen nu fyi) och ligger nu i min säng och försöker plugga islam i underställ och raggsockor. mycket mysigt, mycket fashion. tror snarare att jag kör på att sova nu, gå upp jetetidigt imorgon och sen kötta hela dagen. ååååh som jag ser fram emot imorgon! 
om ni vill veta har egentligen hela min dag varit helt fabulous. har tränat golf (som ni förstår gick det megabra efter typ tre månaders uppehåll), har fikat kanelsnäckor, har gymmat (riktigt biffig är jag nu) och har inte pluggat ett enda skit, vilket jag borde ha gjort.
jag är trött efter den här slitiga dagen, tror jag ska sova nu.
zzzzzz
pussppppuuuuusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0