jorden går under

jag blir galen!!!!!! alla mina favoriter har försvunnit när någon mysko uppdatering har skett på min dator. detta betyder att alla mina modebloggar är puts väck. gaaaaaaaaaaaaaaah! vad ska jag ta mig till?????? nu kan jag inte direkt få min desperata dagliga dos av bloggar!!! måste. hitta. dom. snabbt. så. att. jag. inte. missar. en. ny. dagens. outfit!!!!

okej, fick extrem panik när jag dessutom upptäckte att alla bilder, dokument, musik och spotify hade försvunnit också.. smarta, tekniska jag startade om datorn och bad till gud, hoppades på ett mirakel och visst finns mirakel! datorn återställd, jag kan andas ut och njuta av lördagen med modebloggar och spotify! yihaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0