le week-end


skulle gärna ha sommar ett litet tag till, fast idag kändes det faktiskt rätt skönt med lite höstväder :)

igår jobbade jag till klockan fem, och efter det åkte jag nästan direkt ut till höganäs med emma och fia, så det blev inte så mycket tid till bloggande precis. när vi skulle cykla till liv och grete i ingelsträde lyckades vi ju sjävklart pricka in höstens oväder, så när vi kom fram droppade det om oss och vi gjorde stora vattenpölar på golvet, haha. jag såg typ ut som en blandning mellan jokern i batman och en clown :D men förutom det var det niiice, thank you very mucho ladies!
idag kom jag hem vid tre ungefär och sen dess har jag mest kollat på gossip girl (fick låna box av lurven och gretchen + typ hur många filmer till) och packat inför kolboda imorron.
det ska jag fortsätta med nu, så puss och kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0