tjohej!


fin jacka (jag hade en rätt lik idag, fast med trekvartsärm!), fin klänning och fin väska! fint helt enkelt!

spenderade i stort sett hela eftermiddagen och kvällen på golfbanan. pappa skulle spela med några  polare, så jag hängde med och underhöll mig själv i fyra och en halvtimme. tro det eller ej, men jag lyckades! :D spelade först nio hål på västra 9:an, fikade, dängde iväg lite bollar på rangen, spelade nio hål till och slog en hink till med bollar. sen var jag trött och fyra timmar hade gått! :D
nu har jag precis kommit ur duschen och sitter och kollar på eurovision, så sjukt dåliga låtar som är med! det är nästan bara kul att kolla på det för att kunna flabba åt alla sugiga artister, haha.

puss! 


Kommentarer
Postat av: irma

uch ja, falsk sång på hög nivå!!!

2009-05-15 @ 17:28:11
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0