so i´ll be waiting for the real thing, i'll know it by the feeling.


streetstylebloggen altamirany har varit på besök i svealand. jag gillar resultatet!


tja!
kom just hem från väla, köpte de där sandalerna. hade grym beslutsångest, vilket jag i och för sig alltid har, vare sig jag ska välja strumpor eller flingor (okej, kanske inte riktigt så..), men eftersom det var öppet köp i två veckor köpte jag dem, och just nu är jag nöjd i alla fall!

vi hade kondition på gympan idag, skulle springa nio varv runt margareta-platsen, och eftersom löpning och speciellt kondition är min lilla specialitet var det ju inte alls jobbigt, inte alls...
 när grundkonditionen suger, och man dessutom inte har tränat på typ en månad, kan ju alla gissa hur bra det gick, höhö.
sen när jag väl hade plågat mig runt den där parken, så är det ju självklart så att jag bor på en kulle, och alltså var tvungen att cykla uppför en mega-backe (den kändes som det i alla fall, haha). jag kan bara säga att jag fortfarande är trött i mina ben! :D
nu ska jag hjälpa min fader med kvällsmaten, puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den ligger i långvinkelsbacken alldeles i början (från stan)helt nyöppnad :)

2009-05-26 @ 20:36:03
URL: http://todayis.blogg.se/
Postat av: maria

sv: naaajs! :D

2009-05-26 @ 21:01:16
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0