tjugosjätte mars


jag har börjat tycka leopardmönstrat är jättesnyggt igen, så den här klänningen från temperley skulle gärna få dyka ner i min brevlåda.

nu är jag hemma och hamnade omedelbart framför datorn, men jag skyller på att jag måste ha den till skolarbete...

idag slutade vi tidigt som alltid på torsdagar, vilket är typ hela skolveckans höjdpunkt, haha. men tyvärr slipper jag inte skola för det, vi har ton med grejer som ska vara inlämnade och prov och sånt nästa vecka så jag ska försöka få undan en del idag. är inte jättesugen på att plugga hela helgen, så då kan jag lika gärna göra det nu.
alltså, franskaverb och josef mengele here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0