tipsigt.


stella mccartney s/s 09.

här sitter jag och har ett litet tips! gå inte med tio centimeters klackar från klockan åtta till halv sju, för då sitter du med fötter som mina just nu, dom gör ont! fast jag får nog skylla mig själv lite... jaja, ska man vara fin får man lida pin!
efter skolan stack jag och rebbe (aka bäääx/rebecca) ner till stan och handlade lite saker. jag köpte en fiiin väska, rebbe reafyndade linne, solglasögon och strumpor för femtio spänn. efter det bibblan för skolböcker och sen bussen hem. jag tror aldrig att jag har njutit så mycket av att slippa gå hem, speciellt efter en liten spurt till busstationen som gör att hela mina fotsulor svider...
nu ska jag sluta klaga!

puss!

Kommentarer
Postat av: bäxs

aka maddick (H) hahah i feel 4 u ;D

2009-03-04 @ 21:12:23
Postat av: maria

haha, tack för medlidandet! :D

hur går det med din blogg? :p

2009-03-04 @ 21:17:32
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: bäxs

hahah den kommer snaart skapas (A) hinner aldrig.. jobb,jobb,jobb

2009-03-05 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0