missoni



missoni har alltid väldigt roliga kläder, med mycket mönster, speciellt zigzag. den här våren tycker jag att deras kollektion är fin, men inte så jättespännande, men resortkollektionen, som ni ser delar av på bilderna tycker jag är finare. väldigt sjuttio-tal, but i like it! klänningarna är mucho söta, skorna jättesnygga och byxorna häftiga, fast kanske lite väl mycket 70-tal.

missonis chefdesigners dotter älskar jag däremot, eller hennes klädstil i alla fall... hon lyckas alltid få till en perfekt mix av missoni (hon kan ju rota runt bland deras kläder hur mycket hon vill) och andra designers. hennes garderob är nog den jag helst hade velat ha! dessutom är hon sjukt vacker...



Kommentarer
Postat av: irma

ja oj så snygg! :D

2009-03-15 @ 10:59:52
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0