hej!


1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

she closed the refrigerator and stood up straighter.
(systrar i jeans 3)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
då kan jag röra lite luft, det finns ingenting där.

3. Vad såg du senast på TV?
nyhetsmorgon när jag sminkade mig i morse.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
16.50. (rätt! men jag fuskade lite och kollade på klockan när den var kvart i )

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
veronica maggio.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
gick hem fårn skolan.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
hannaojohn.blogg.se

8. Vad har du på dig?
svart klänning, svart kofta, prickiga strumpbyxor och fluffiga morgontofflor.

9. Drömde du något inatt?
inte vad jag kommer ihåg.

10. När skrattade du senast?
för någon timme sen.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
magnettavla, vanliga tavlor, blommor.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
självklart, jag brukar sitta och snacka med spöken på min fritid, lite spooky...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
har man inget att göra är den väl kul..

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
p.s. i love you.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
det har jag planerat att bli när jag bir stor, så jag har långa listor. men massa hus, kläder, väskor och så skulle jag resa utomlands typ en gång i månaden.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
jag kan de flesta one tree hill avsnitt utantill, så nördig är jag! hör jag en låt kan jag typ direkt säga om den har varit med i oth och i vilken scen, höhö.
 
17. Tycker du om att dansa?
ja, men mina fötter har inte den bästa kooordinationen om man säger så...

18. George Bush?
ser ut som en apa.

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
pojke: erik, felix eller seth. flicka: alexia, vera, dorothea, jag kan komma på hur många som helst.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
japp, det har jag redan bestämt! italien nästa!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
jag vet inte riktigt vad pärleporten är, men typ: maria, du är bäst!"

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
vilka fyra som vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0