hallååå onsdag!


rachel zoe, typ ägaren till den smalaste bröstkorgen i hollywood. klär sig fint gör hon dock!

idag var det nationella prov, uppsats på engelska som gällde. inte precis drömstarten på den här dagen. tror att det gick bra, men jag vet inte om jag skrev för lite bara... kvalitet framför kvantitet? nu är i alla fall de engelska nationella över för mig eftersom jag gjorde det mutliga förra veckan, och det känns superdupertuperskönt!
efter det hade vi femtio minuters rast och sen.... uppsats på biologin! wiiie! kan bara säga att jag hade en aning skrivkramp efter den lektionen...
nu ska jag plugga, plugga och plugga. tack och lov att det bara är en vecka kvar innan lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0