18.44


ungefär såhär gad var jag för att solen vågade sig fram idag! fin kjol har hon också..

har spenderat min eftermiddag med att njuta av det fina vädret, att jag är läx- och provfri och att det är studiedag imorron!
skoldagen avslutade jag med att få halvt hjärnskakning på gympan (börjar bli en vana...) när jag blev inslängd i en ribbstol. aj säger jag bara! förutom det var det en rätt okej dag i skolan, solen hjälpte till med den biten en hel del.

nu ska nya avsnitt med oth och the city checkas in, som vanligt på tisdagar. hade jag bott i usa hade jag haft fullt upp på måndagskvällarna, både one tree hill, gossip girl och the city är på tv då!

Kommentarer
Postat av: irma

din dag har varit extremt lik min! lite läskigt! :D

2009-03-17 @ 18:47:44
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: maria

haha! :D

2009-03-17 @ 19:23:51
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0