torsdag


mary-kate på bilder från olsensanonymous.

kom hem från stan för ett tag sen, skulle egentligen gått på makeuprådgivning på body shop, men det blev inget med det.
jag hade fått ett presentkort från mamma som hon fick när hon gick med i deras kundklubb, men tydligen hade det gått ut för tre dagar sen... jag hade bokat en tid och allt för typ flera veckor sen, men hon i affären, som alltid ska vara superfjäskig och övertrevlig, hade bestämt sig för att vara en bitch, så jag får väl finurla ut hur jag bäst ska sminka mig själv, haha.

istället gick jag runt i affärer och kollade och köpte en födelsedagspresent till mig själv från mamma, en jättefin klänning från gina tricot. dessutom var den på rea, så den kostade bara 99 kronor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0