klättring? nej tack!


höstkreation från louis vuitton, älskar färgen!

idag var jag som sagt på kullaberg med konfagruppen och vandrade, kollade på suuupersmå grottor som jag egentligen inte ens skulle kalla grottor och klättrade i berg.
så mycket klättring blev det däremot inte för mig, hatar höjder och har världens höjdskräck, så efter att jag hade klättrat tre meter upp skrek jag till guiden att jag ville ner.. han ville däremot inte släppa ner mig utan ville istället att jag skulle hänga upp och ner, men efter att jag hade vägrat några tiotal gånger så accepeterade han det och släppte tillslut ner mig, tack till honom! när jag kom ner var jag helt  skakig och hade typ hjärtklappning, så jag tror inte att klättring är något för mig, haha...

nu ska jag kolla på ett gammalt avsnitt av morden i midsomer, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0