it's a sunny day


väskan skulle jag nog ersatt, men annars skulle jag kunna sno allt! :D

gud vilket härligt väder det är!
har suttit ute sen klockan två, och jag kan ju bara säga att jag inte har frusit det minsta!

skolan idag var bara fullproppad med jobbiga saker, matte a-prov (del 2), musiklektion där jag var tvungen att fixa lite saker för att behålla mitt betyg (som fortfarande inte är fixade, så det får jag göra om någon annan dag) och sen bild där jag redovisade, förmodligen var det min sämsta redovisning någonsin, men standarden var inte särskilt hög i klassen, så jag stack inte precis ut med att vara dålig, höhö.
eftermiddagen har jag tillbringat i skuggan, jag har fortfarande inte riktigt återhämtat mig efter överdosen av sol igår, haha.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0