mirror, mirror on the wall..

whitney port , med väldigt snygga armband, från "the city".

hola!


igår var jag ute på landsbygden och promenixade med mamma och min bror, och på vägen dit hittade vi världens häftigaste godisbutik! :D det var ett gammalt flygplan som de hade döpt om till candy airlines-godisflyget och jättebilligt godis hade de också, haha. efter att ha andats lite landsluft och kört hem stack jag och tränade på GA.
 
nu ska jag kolla på det nya avsnittet av the city och sen ska jag sticka ner till knutan för att ta färjan och tåget till köpenhamn. pappa har fått biljetter till uefa-cups matchen manchester city mot fc köpenhamn av någon kund, så den ska vi checka in på parken.

puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena! Låter gott och hur var matchen?? :D <3

2009-02-20 @ 12:03:01
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: maria

haha, visst gör det! :D

jo, den var jättebra, ruskigt kallt bara... :D <3

2009-02-21 @ 19:26:58
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0