fredagendentrettonde


jag vill också ha vår, vara i paris och ha världens finaste kjol och väska på mig...

ciao bello!

idag har jag firat min första lovdag med att ha en stukad fot och på så sätt typ inte kunna gå, wiie!
en liten tur ner till stan blev det i alla fall där jag utnyttjade mina sista presentkort från julen och köpte en berlock med ett m till mitt thomas sabo-armband och köpte lite böcker på bokia.
att det är fredagen den trettonde har märkts idag, det första jag gör när jag kommer ur duschen och in på mitt rum idag är att smälla min (stukade) fot rakt in i min skrivbordsstol, som är hååård, och min lilltå börjar blöda... jag kan ju bara säga att det inte var så skönt att ha på sig skor sen...

nu ska jag äta kvällsmat, arrividerci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0