tillägnat the one and only, ollisnuff.


känner mig alltid så söt i din närhet, olivia!

strosade hem från en dag på stan med olivia och kände julstämningen ut i tårna. jag bar på en liten, liten julgran som nu har klätts och står i mitt rum, hon kastade snöbollar på bussar. snön trängde in i mina kalla skor, men det gjorde inget eftersom den totala julfriden genomströmmade mitt hjärta med ren och skär lycka. att miss andersson skrattade brutalt när jag halkade på den isiga trottoaren mitt i stan gjorde heller inget, såhär i juletider är jag ytterst förlåtande i kärlekens tecken! följ mitt goda exempel!
med kärlek till er alla, och speciellt till zzzorri.
puuuss
/maria cecilia aurell

Kommentarer
Postat av: din ollisnuff

oh, min marrysnuff. jag lycklig jag blir nu när jag fått ett såant fint blogginlgg tillängnat mig, the one ad only.



pussar på din min käraste vän.



2009-12-23 @ 15:27:16
Postat av: maria

det var det som var mitt mål!

tack och god jul på dig!

pussar snuffsi!

2009-12-23 @ 22:46:56
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0