söndagkväll


perfekt är ordet jag skulle använda för att beskriva den här klädseln! någon som kan tänka sig att ge hennes kjol till mig?

nu är det lovlovlov! :D och dessutom prickade väderguden in perfekt med sommarväder och ledigt, tack så hemskt mycket!
när jag spelade golf igår var det så soligt att jag ser ut som om jag smetat tomatpuré i ansiktet, lite kräftvarning med andra ord... det är inte bra att vara så blek som jag var innan mina timmar i solsken, haha.

idag har jag spenderat min dag i eos-hallen i lund. spelade sista omgången för säsongen, mot eos och äli även den här gången. vann mot äli men förlorade mot eos, men det kvittar egentligen för dels är det inga fler matcher, och dessutom hade vi ändå flyttats upp om serien hade fortsatt.
nu ska jag och min slutkörda kropp dunsa ner i soffan och spendera några timmar där. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0