19.49


som den kjolälskare (om nu det ordet ens finns) jag är, tycker jag självklart att laurens kjol är jättefin, men skorna, det lilla man ser i alla fall, är ännu finare. ge mig, snälla?

gissa vad jag just har gjort?! varit ute i skogen och joggat, och jag är så sjukt nöjd med mig själv! :D det var typ på sommarlovet jag var ute och sprang senast, så jag kan ju inte direkt säga att det gick bra, men hellre jogga i snigeltakt än att sitta framför tv:n och käka godis, höhö!
 nu ska jag fortsätta vara stolt och kolla på det nya avsnittet av the hills som har poppat upp på mtv's hemsida. puss!

Kommentarer
Postat av: irma

wiiie ska vi starta jogging klubb!? :D visst känner man sig sjukt duktig när man varit ute! :D

2009-04-14 @ 21:46:48
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha, jag vet inte om jag är kvalificerad för att vara med i en sån klubb... :p duktig känner jag mig i alla fall! :D

2009-04-15 @ 15:05:31
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0