it's just a rollercoaster


såå fint, måste hitta en liknade hatt! jag har en som är rätt lik i modellen fast i svart-vit från h&m, men jag tycker att brättet hänger ner i ansiktet för mycket, det är en fördel ifall man kan se något liksom...

gud så konstigt väder det var idag, kallt hela förmiddagen och sen supervarmt på eftermiddagen! så när jag kom hem gjorde jag som vanligt, la mig i trädgården, solade och självklart somnade... det går inte att vara vaken när man ligger i solen, är supertrött och dessutom läser, det är en omöjlig kombination om man vill vara vaken, haha.

jag har också ett litet tips, måla inte naglarna utomhus! man får äckliga små bubblor i hela nagellacket eftersom det blir varmt i solen, och självklart så tänkte inte jag på detta, så nu sitter jag här med fula bubblor över hela naglarna, snyggt! det tror jag kan klassas som dagens i-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0