istället för skola...



...har jag som sagt spenderat dagen i falsterbo. spelade golf först, käkade jättegod mat på klubben och spelade sedan några hål till i riktigt tät dimma. efter det stack jag och pappa hem till farmor och farfar för ett litet överraskningsbesök, men de var inte hemma så då stack vi till ljunghusen och tränade lite puttar och sånt innan vi hämtade mamma på hennes kontor i höllviken. hon skulle in till malmö och lämna blommor¨till nån som skulle pensionera sig så då vandrade paps och jag runt i mämö och käkade glass. det var så sjukt varmt och fint väder!
sen stack vi hem och kvällen har jag bara spenderat på altanen i kvällssolen, mysigtmysigt!

Kommentarer
Postat av: irma

mysigt värre!

2009-04-29 @ 22:15:17
URL: http://irmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0