bang bang, he shot me down. bang bang, i hit the ground. bang bang, that awful sound.


bild från the satorialist. älskar kjolen, och speciellt tillsammans med resten av kläderna. kavajen är pricken över i:et!

snart färdig med historian, om sisådär tre år, fyrtiotvå dagar och sju timmar...
jag tror att jag behöver en liten paus från min kära dator nu, innan min hjärna helt slutar funka, är så trött så att jag tror jag somnar snart. tack och lov för att det inte är träning idag säger jag bara! hade det varit torsdag eftermiddag och jag hade varit tvungen att släpa mig ända till högasten hade jag hängt mig själv. inte riktigt kanske, när jag tänker efter.... jag måste ju fakiskt lämna in det *%/#"¤%=*^`}[$ historiearbetet!

som det kanske märks är jag inte på något bra humör den här eftermiddagen, jag tror att jag behöver en liten dos med one tree hill! :D puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0