april, april, din dumma sill...



...jag kan lura dig vart jag vill! jag har inte blivit utsatt för ett enda aprilskämt idag, det tror jag måste vara första gången någonsin.. fast det kanske är tur, haha.

dagen började på värsta möjliga sätt. gick upp tjugo över sex, riktigt trött, pallrade mig iväg till skolan i äckligt pissregn för att få höra att första lektionen är inställd eftersom vår kemilärare fortfarande är sjuk. så, sticker hem igen och upptäcker att ifall jag hade vetat om att lektionen hade varit inställd hade jag kunnat gå upp vid samma tid som klockan var när jag kom hem. yippie!
jaja, resten av dagen var i alla fall bra, även om det känns som att jag har spenderat hela dagen med att renskriva mitt neverending historiearbete. nu är det bara inledning och avslutning kvar, så det ska jag fortsätta med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0